Opdatering

Man kan roligt sige at mængden af Ninjakron afsnit ikke har været tilfredsstillende.
Bare for at de få som tjekker bloggen ikke skal miste modet vil jeg lige komme med en update:

Ninjakron lever stadig, men er lige nu i hi. Jeg er igang med at udvikle et ordenligt plot til serien, da jeg allerede efter andet afsnit følte at jeg ikke havde styr på hvor det ville bevæge sig hen.
Da Ninjakron gerne skal være underholdende, sort, skørt, og random, men helst samtidig en smule intelligent og ikke spild af tid vil jeg gerne sørge for at jeg kan holde kvaliteten, og samtidig udgive afsnit med max en måneds mellemrum. Derfor har jeg brug for et plot, som jeg kan bygge afsnittene op efter.
Jeg regner desuden med at registrere domænet ninjakron.dk, når jeg får gang i skriveriet igen, og muligvis kode mig en ordentlig blog, så jeg kan slippe for det her billige blogspot fis.

Indtil da må i væbne jer med tålmodighed og bacon.
Power to the smurfs!

3 kommentarer:

Jan Jægermark sagde ...

Gav jeg dig blod på tanden? :)

Hvis du ikke gider bruge en milliard timer på at kode din egen blog, så kan jeg varmt anbefale WordPress, som er det absolut bedste blog-værktøj! Mulighederne med WP er uendelige. Sort set ALLE "seriøse" bloggere bruger det.

aaaaaaa sagde ...

Ja, det kan man godt sige.
Jeg har jo sådan set gået og tænkt over om hvad jeg ville med Ninjakron, men aldrig rigtig gjort noget ved det. Du gav mig lige et skub, så nu er jeg i fuld gang med at skrive et plot, som jeg håber at folk vil finde interresant og underholdende.
Jeg vil prøve at kigge nærmere på wordpress :)

Anonym sagde ...

Jeg er på wordpress XD Www.Louni.Dk

Sig i øvrigt til hvis du skal bruge host til dit domain. Jeg kan sagtens skaffe dig noget fri plads på vores webserver.